3 december

Hejhej bloggen!
Jag är fortfarande sjuk,fast febern har typ försvunnit nu som tur är,men jag har fortfarande ont i huve och nu börjar jag få ont i halsen igen.Hoppas bara att de inte är halsflus igen!-.-
Jag vet inte riktigt vad jag ska hita på att göra idah när man är sjuk,jag kanske kan baka en kladdkaka:)
De är inte så ofta jag bakar.
Isåfall kommer de bilder senare på vad jag har bakat.
Nu är jag snart klar med julklapparna,eller ja.kanske inte:D
Jag har pappa,lotsas mamma,lotsas pappa och lillesyster wilma ,lillesyster Alice och lillebror Viggo och Kimberly!
Ojdå,vare inte jag som sa att jag var klar?
De är ju bara mamma jag är klar med:D
Fast lite mer har jag köpt men de är för lite.Jag hatar faktiskt att få julklappar,de är roligare att se när dom andra får julklappar av mej och se hur glad dom blir:)
Juste,jag har fått en ny kamera så nu kommer mina bilder antigen bli sämre elle bättre!
För kameran är ganska dålig tycker jag,jag vill ju ha en systemkamera;D
Just nu sitter jag o äter en skit god godis(kommer bild)
Är de bara jag som har julkalender i år?
Fast jag har ju chokladkalender,de kommer jag aldrig att tröttna på.De är så spännande när man öppnar dom för då vet att man är en dag närmare julen:'d
Nu har mamma också tagit fram julstjärnorna och lite julsaker,snart kommer väll julgranen också!
Aja nu ska jag ta o vila lite;D
Bloggar kanske mer senare!

/Emelie



Chokladen:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ny fotoblogg! Kom in och kika! :D

2009-12-03 @ 13:34:35
URL: http://catchadream.blogg.se/
Postat av: jänih*

den dära chokladen är itne så god :o

när jag amanda oh maya åt den var den typ stark ;o<3

2009-12-04 @ 21:12:51
URL: http://littlemissmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar den här chkoladen :)

2009-12-06 @ 16:56:33
URL: http://gloriousloveely.blogg.se/
Postat av: L I N D A - PERSONLIG FOTO BLOGG

Hatar den där chokladen den är as äcklig :D

2010-09-15 @ 15:04:12
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0