Varför landa när jag kan flyga bland änglarna..

har nyss städat mitt rum eller aa verkligen storstädat. Märkte att jag hade 6 glas från i tisdags lyckat. Nu sitter jag ock åluggar lite matte men går inte så bra för fattar typ inget alls, men har man prov imorgon så måste man ju försöka i alla fall. Märker att det inte blir så mycket uppdateringar men det är bara för att jag har så mycket att göra med skolan och allt. Men när jag har tid så skriver jag. Helgen har varit väldigt konstig, skulle  iväg på en grej igår men det sög och aa så har inte gjort så mycket mest pluggat ni vet sånadär vettiga saker man ska göra.
Imorgon ska jag iväg ock simma med några då jag missade simtestet när jag var borta, och sen på kvällen blir det tandläkaren yeah! Nu ska jag lsuta babbla på och börja plugga i stället. byee!

     
      - första kvällen i valencia! Vi skulle ut och spendera stan och lämna en sak i en affär men sedan kom vi bort oss så vi gick och gick och vi var hemma riktigt riktigt sent. Men jag och sandra bara skratta, lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0