Isn´t he lovely, Isn´t he wonderful!

        
         - vet att ni gillar egobilder, men har inga andra att visa er typ! Lovar er mer bilder från Spanien nån dag!
idag hade vi ju matte provet och kan säga att jag kände mig jätte säker förutom på en sak men sen fick jag veta att det hade gått lite dåligare än vad jag trodde, men ska fixa dom sakerna så kommer jag fixa det! Kom nyss hem från fjärran eller aa det va typ en timme sen, hade simprov och klara det direkt! Duktig flicka, snart ska jag iväg till stan igen för ska till tandläkaren! Tycker bara det är så onödigt, dom frågar hur det går med skenan och dom tittar så den fortfarande funkar och sen beställer dom en ny tid. SÅ ONÖDIGT! aja, det är bara att gilla läget och åka dit. Så ska gå till bussen nu, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0