I take your hand and pull it closer to mine

aa nu har jag gjort det, har tagit ut piercingen! Detta känns inte bra men vad ska jag göra då? Fanns inte så mycket jag kunde göra, så sånt i livet kan ju göra om den senare om jag vill så vi får se hihi. Skolan i dag och den var riktigt seg kändes som om alla var emot mig och att alla hatar mig för vad jag än gör så blir det fel. Aja efter skolan åkte jag till stan med Arazo och det kändes så bra fick prata en massa med henne och känner mig så lycklig med henne.
I helgen blir det nog att åka till sthlm också, fyfan vad skönt att komma från gävle och träffa kimberly♥ nu längtar jag bara.
Men ska duscha nu och sen plugga vi hörs hej

     
      - en bild från spanien.. börjar ni bli trötta på spanien bilder nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0