You found love in a hopeless place.

 
känner mig inge pigg alls, har varit hemma dom här två dagarna och har knappast nån kraft kvar. Tror det bli skola imorn men vet inte riktigt då det är nätterna och mornarna som man mår som dåligast usch! Känner att jag missat en hel del men har pluggat lite ( det jag har orkat helt enkelt ) Har prov imorn också och vet inte alls hur det blir med det men aa. Vet att jag måste bli frisk nu, så jag kan dra till stan också för att köpa present till lillebror som fyller årpå lördag .. Så det får bli nån dag, och sen kanske det bli bio i helgen med dom bästa men får se. Nu ska jag ta ett skönt bad och njuta sen så blir det titta på Top model love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0