------------------

gud vilken konstig helg, i fredags var jag först med lina på stan och sen var jag med henne och jonathan. Trevlig var det! Sen i går var jag hos pappa hela dagen då Viggo fyllde år, Grattis gubben 3 år! Sen i dag var jag där igen för då kom resten av släckte + en massa kompisar till hnm. Härlig att få umgås med alla igen, har inte varit där på jätte länge så det var trevligt. Men aa, dom två närmaste veckorna nu kommer jag ha fult upp med en massa läxor och prov osv. men vi hörs hejdå!

        
        - Sen i somras, när vi var i skärgårn...


Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Tjenare!



Ber om ursäkt ifall du tycker att sådana kommentarer är skitjobbiga, men många tycker det är kul, så skriver det ändå ... DAGENS COOLING (ja, som dagens blogg) pågår hos mig så anmäl dig gärna och ta chansen att synas inför massor av nya människor! Aldrig fel med nya läsare, right ...? =)



http://emmellys.blogg.se/2011/october/och-vi-kor-igen-people.html#comment



Struntar du i det kanske du går miste om något som du annars skulle vunnit ...? Ditt val!



I vilket fall, ha det fint! ;)

2011-10-17 @ 21:37:37
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0