No one ever said it wouldn be this hard.

Godmorgon eller ska jag säga godförmidag? Vet inte riktigt. Kan säga att nu har jag ont i armen för råkade ramla in i bordet igår och skrapa upp hela armen haha lyckat. Sen har jag jätte ont i huvudet eller rättare sagt hela kroppen, för sov på konstigaste sättet i natt och i springan mellan mina sängar. Men jag hade i alla fall riktigt kul igår, jag och maya kom hem vid halv sju och började fixa oss sen plingar det på dörren och där står smullan utklädd och går rakt mot oss så då springer vi till köket och då kommer amandus och jennue mot oss vid fönstrerna (kan ni fatta hur jävla rädd jag var då eller). Aja jag hade riktigt jävla kul, tack för allt! Kommer tyvärr inga bilder då jag helt glömde att knäppa. Eller det finns en bild men den har smullan så ska be han skicka den till mig hihi intressant. Aja, nu sitter jag här efter att har städat hela mitt rum och känner mig riktigt äcklig så ska snart duscha. Blir nog ensam hemma inatt också, fast helt ensam för ingen ska sova här gud vad skönt! hejdå!

- Min och mayas dans låt forever, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0