Let me touch your body.

Vakna för några timmar sen av att mamma ringer och grinar i telefonen. Hon berättar att det varit inbrott i bilen och att det ligger glassplitter överallt. Asså fattar inte vad alla vill oss, det är inte direkt första gången något sånt hära händer. Tänker bara på när några försökte ta motorcykeln och dom satt för några saker vid dörren så vi inte äns kom ut, då fick man lite panik. Men aja, inte farligt händer och det var inte mycket dom tog. Idag hade jag tänkt att lyssna på musik & plugga även om jag har skola om en vecka då jag har prao imorgon. Jag ska praoa på sjukhuset och ser verkligen fram  emot det, det ska bli såååå kul. Fast om jag känner mig rätt så kommer jag inte säga så när jag varit där en vecka haha. Men ska äta mat nu och sedan plugga peace!
& juste, jag somnade igår. Fort också, duktigt hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0