It´s gonna take some time but I know you´re worth fighting for. I´d fight for you!



Klockan är snart fyra och jag har inte gjort ett skit i dag, nu är det skärpning! Vaknade vid två och då diskade jag för att fjäska lite för mamma haha. Ska fråga om jag får ha halloween festen istället då det inte gick hos jennie & jag tror jag faktiskt jag kommer få nu och då jävla ska vi röja eller vad säger ni? Nej men då kommer det bli på fredag eller lördag och det kommer bli nice! Men nu håller vi tummarna så att mamma säger ja, & hoppas hon säger ja för då har jag i alla fall nått att se fram emot på lovet för just nu suger lovet. Nu tänkte jag faktiskt fixa lite saker så hejdå!

      
       - ego men tycker ni jag ska köpa tröjan ?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Köp den!:) om du inte redan gjort det:p jätte fin! :)

2011-11-04 @ 23:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0