It´s gonna take a lot to drag me away from you.

yes, det funka! Det gick med att fjäska lite och hålla tummarna, på fredag blir det halloween fest hos emelie yeah. Gud vad jag längtar nu, men måsta köpa in en massa saker eftersom det är halloween. Ska skrämma ihjäl alla så dom inte vågar vara kvar, haha nu jävlar. Åå är så taggad, men nu ska jag dusch sen ska jag mysa ner mig i soffan med mamma och titta på filmen Alive. Pratar lite med K nu också & är så sugen på att hon och hennes två kompisar ska komma upp till mig men aa det får väll bli nån annan gång även om jag är riktigt sugen på att smuggla hem dom haha men får se om jag kan övertala mamma och dom kan komma imorgon också. Ska dra nu bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0