HJÄRTAVDELNINGEN!

hejhej, kom hem för ett tag sen från praoen. Har varit en riktigt bra dag för min del, fick bara en massa info idag & gick runt i hela sjukhuset för att se en massa saker så har fått en riktig motion. Kan inte berätta så mycket då det är tysnadsplikt men eftersom det bara var info idag och man fick prova en massa saker kan jag bara säga att jag fick prova att ta blodprov  på en docka! Omg det var bara så kul, vill verkligen göra om det hihi. Plåga pasientern lite, det skulle vara något. Nu ska jag snart äta sen blir det att träffa Amandus och Jennue. Juste, börjar kvar i sju imorgon så måste ta halv bussen kul! Men hoppas ni haft och ska ha en bra dag! Love.

 
- Ursäkta dåliga bilder, men nu kan jag inte bli mer förberedd hihi. Hjärtavdelningen here I come!

Kommentarer
Postat av: m

aa det vare :)

2011-11-07 @ 19:16:45
URL: http://mayaaluundby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0