Rest in pease!

hej, det känns att jag verkligen inte bloggat på länge. Men har inte mått så bra och mår fortfarnde inte bra och kommer aldrig må bra igen heller.. Men jag kämpar på även fast att det inte är så lätt.
Najja, min älskade hund gick bort 17/1-2010 hon var helt jävla underbar. Så det är därför jag inte skrivit denna vecka och så.. Men ska försöka bli bättre   

Juste lite bra nyheter har jag och det är att jag ska kanske åka utomlands! Eller det är typ bestämmt, kan ni fatta hur jävla glad jag är för detta!

Men vi hörs senare, hejdå!




du fattar inte hur mycket jag saknar dig, älskar dig! du var det bästa som kunde hända mig..♥

tänker på dig, kommer aldrig glömma dig..... Varför lämna du mig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0