Give me just a minute of your time.

hur alla haft det idag då? själv helt okej, eller aa vädret gör mig deppig på nått sett. Börja med att jag fick reda på att jag inte fick låna pappas kamera men skulle istället få låna deras andra kamera, det är väll helt okej antar jag. Skolan, finns inte så mycket att säga om den, den liksom bara rullar på som vanligt. Drop hem till maya med hennes söta hund, så sjukt söt! Sen skulle vi gå till stan men aa det spö regna så när vi äntligen kom fram var vi ju dyblöta haha hade fan en vattenpöl i skona och då skojar jag inte. Gick till Apoteket köpte en sun spray till spanien och sen var vi så hungriga så gick och prata om mat hela tiden sen gick  vi till ett cafe och god, god mat! Prata ett bra tag, mysigt! Stack sen till bussen och åkte hem. Vi prata lite om när jag skulle åka till spanien då och fick för mig att fan vad jag kommer sakna alla här hemma! Usch, det är inte sant vad jag kommer sakna alla underbara människor som finns här. Nej nu ska jag sluta skriva, annars blir det för långt! Bläbläblä ska leta en nyhet nu till engelskan godnatt!


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0