Ett leende betyder inte alltid att du är glad,

utan att du är stark nog att le även fast det gör ont! hann verkligen inte skriva något igår, va i skolan & sen stack jag direkt ut med Arazo så kom hem vid halv sju och sen då började jag direkt packa. Men blev inte direkt som jag hade tänkte mig så måste göra om det idag igen innan dom kommer och hämtar mig..  Så snart ska jag till skolan, efter skolan blir det att dra till biblioteket fort, sen hem, packa och sen åka! Kan ni fatta hur nice det här är eller? Men om jag inte hinner skriva något idag efter skolan eller imorgon innan vi åker så kanske jag ska säga hejdå nu och så ses vi om två veckor.. Usch vad detta är jobbigt, men aa måste dra nu! Hejdå..
- 1 dag kvar, fast åker idag till min kusin!
       
        - ego igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0