Vatten krig again.



fredag: Idag hade vi första lektionen i skolan då hade vi Idrott & som många vet är jag inte så bra på idrott & jag sträckte benet och det gjorde så j*vla ont. Sen hade vi engprov och det gick väll sådär. Sen skulle vi tömma våra skåp eftersom att vi ska flytta till "våran" riktiga skolan nu för snart har dom rustat klart hela men det ser ut som ett sjukhus. Men när jag stod & tömde mitt skåk på Dennis & spruta vatten på mig igen! så då skulle jag göra igen på honom men efter vi hade fikat på svenskan. Så sen på lunchen var det först jag mot dennis & robin och jag vet helt genomblöt såg ut som om jag hade badat med kläderna på  men sen kom amanda och hjälpa mej :)
Nu ska jag titta klart på the hills sen ska jag packa lite för imorrn kl 11 drar jag till Leksand och då ska jag på 100 års fest! så fucking coolt! det är liksom min pappas gammelmormor :D och då kommer även kimberly dit!.

hare bra alla , kanske bloggar imorgon bitti och lovar att ni kommer få mer bilder .

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden!

älska the hills! :D

2010-06-06 @ 18:36:12
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0