Svar på frågestunden


Här kommer svaren på frågestunden, vissa har kommenterat på min BDB men det är bara för att vissa är efterblivna & inte vet hur man kommenterar på bloggar.

Från bloggen:

Fråga: när kommer du till nacka?
Svar: jag vet inte riktigt, det jag vet är att jag ska till grönan i sommar med en kompis :)

Fråga: vad gör du helst en helg?
Svar: det brur helt på vädret & på vilket humör jag är på, just nu är jag på bra humör & det är fint väder. Så varför inte vara med vänner & hitta på saker. Det finns så mycket man kan göra igentligen ;)

Fråga: hur många läsare har du?
Svar: det brur på helt på också. Nån dag kan jag ha 50 nån annan dag har jag bara några stycken men det brur ju helt på hur mycket jag bloggar.

Från BDB:

Fråga: vilken är din fovoritfilm just nu?
Svar: jag har inte direkt nån favoritfilm utan jag gillar många filmen, men jag rekomenderar Avatar & Twiligt.

Fråga:
gillar du nån just nu?
Svar: Nej!

Fråga: vilka bloggar läst du?
Svar: jag läser mina vänners, kenzas & anaginas blogg. Dom gillar jag verkligen (a)

Fråga: vad gör du på en vanlig dag?
Svar: oj, svår fråga! Men jag gillar att göra mycket, ibland kan det vara skönt med bara en slappdag & ibland vill jag bara komma ut och ha riktigt skoj med mina vänner :)

Så, blev inte så många frågor och det hade jag inte förväntat mig heller :D

ska ut nu, hejdå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0