Midsommar = i love


hej
nu har jag duschat och är helt ren.

igår (midsommarafton) : Vaknade ganska sent tror jag eller i alla fall var jag tror. Fixa mig och sen drog jag,mamma &  J till Katrin & hennes familj. Sen vi grilla och hade det så roligt sen kom Maya & Amanda vid typ åtta. Sen drog vi ut ver nio kanske?
 Vi hade inte så mycket att göra så vi ringde fanny och vi gick till Läkerol in i skogen och då grilla vi Lamm och nå bröd :)
så jäkla gott.
aja sen stack jag och maya till hennes och vi kolla film sen somna vi typ 2 :p
Aja, älskar er alla ni är underbara!

Idag (lördag) : Maya väckte mig vid typ halv fyra på eftermiddagen, hahahaha! Vi gick upp och åt tårta sen typ fixa vi oss och gick till sätra och mötte Amanda & Jennie vid halv nio eller nå? Sen stack vi ut och var ute :)

aja, imorrn blire kalas för wilma & stranden men älsklingerna :)

lysssna på denna låt, den är ju bäst. eftersom den handlar om Emelie ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0