skolan,sova passa syrran-.-

Tjjjjjjjjjaaaáaaaaaaaaaaaaaaaa , haha nej då jag driver men idag på morgonen hade jag svårt att gå upp men sen började min dag bra förutom att vi hade so provet då som jag sa i förra inlägget och det gick väll ganska bra fick iallfall VG om vi hade fått betyg men det får vi nästa "år"-.-
aja. men efter ett tag blev jag bara mer o mer okonsentrerad på skolan och vela bara DÖÖÖÖ hade såååååå ont i MAGEN! Vela bara hem, men jag fixade det. Nu sitter jag här o lyssnar på musik och väntar på att Mamma,J & syrran ska komma hem med KEBAB :) Sen vid 6 ska jag passa syran till halv 10 hoppas bara att det inte blir bråk som fööör;d
Men hon ska vara glad att jag änns är hemma med henne,
hörs kanske senare i kväll så får ni väll veta hur det går för mej med henne;)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0