Stockholm

Hellu bloggen :)

Imorgon (torsdag) åker jag till stockholm och kommer hem på söndag .
Ska te kimberly , så jävla kul de kommer att bli .
Hoppas bara att jag hinner blogga lite :)
Asså lovet går skit fort tycker jag :'d
de är fan redan onsdag och jag har typ inte gjort något :s
Men nu när jag är i stockholm kommer jag har skit kul (hoppas jag)
du vet kimberly "ska vi göra som pappa brukar göra" (minnnneeenn)
O nu ska jag få fler roliga minnen , vi ska tex kolla klart på halloween och dricka lite monster :)
hihihih , roligt roligt .
Kanke hinner blogga lite i morgon innan jag drar till bussen ;)
Min buss går härifrån : 14.15 och är framme vid 17.10 :):) <3

hare bra så länge ,,,

/en nervös Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0