hatar gallerian nian

Idah när jag och Fanny kom hem från skolan var tydligen pappa hemma hos mej ;s
Mamma kommer direkt till hallen och säger att dom vill prata med både mej och Fanny :/
Vi blev lite oroliga men men . de kanske va nå posetift iallfall :d
Vi går upp på mitt rum och dom börjar prata om men de tycker jag att vi kan hoppa över :s
Men denna dag har inte varit ROLIG , har grinat och grinat .
Mår bra nu iallfall :)

Hoppas också på att Turo mår bra och att du har kommit hem från sjukhuset.
älskardej<3

Just nu är jag as sugen på att kolla på halloween med benny and jerry´s med Kimberly :)



hare bra så länge
kanske hinner skriva i morrn :) <3

/ en ledsen emelie :/ <3

Kommentarer
Postat av: jäänniehh (H)

vad har hänt? :o<3

2009-10-28 @ 14:04:16
URL: http://jennieisthashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0