5 december.

hejhopp,jag skriver nu för jag skrev inte igår:)
Här kommer en lite bit från igår.
Jag vaknade kl nio av mobilen men jag låg kvar.
Sen halv 10 typ gick jag upp för jag fick panik för att jag kom på att jag hade mina ridkläder hemma hos pappa.
Jag fick ringa han,o.s.v.
Men han kom aldrig.
Så jag fick ringa han igen och då sa han att de var nå fel på bilen,han fick ringa hans kusin typ och dom kom precis i tid klädde på mej ridgrejerna så jag,mamma,wilma,jörgen och najja,matrix stack te bilden.
Sen fick jag GROCH
Nu var de fett länge sen,och gabbi fick Wille.hahahahahahahahahaha.
Men de var skita roligt!
Vi fick hoppa skit högt och de var asa roligt,men de bästa va att Groch o wille var BÄST!
Sen fick Sannela Cantarell och de gick mindre bra:D
aja,sen kom vi hem o jag dusch och skit.
vi skulle på julbord.
Aja,pallar inte skriva nå mer om den dagen;D

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0