nej detta händer inte,

jo det gör det verkligen, det jag inte ville skulle hända händer precis just nu! Min navelpiercing gör motstånd eller rättare sagt min kropp så om bara nån dag kommer antagligen piercingen att losna av sig själv. Nej jag vill inte, kul har liksom kämpat med den även fast det har gjort skit ont ibland! NEJ DETTA HÄNDER INTE! Är sjukt arg just nu kan jag ju bara påstå och det gör ju inte saken bättre att man inte kan göra något åt det bara att ta ut den vänta på att den har läkt och sen om jag vill göra en ny men det vill jag inte för att då kommer det väll att hända samma sak? Eller ska jag kanske ta hål nån annan stans, tungan? Nej det vågar jag inte, åå jag döör. Ska titta på film nu hejdå!

( hat inlägg och därför ett tråkigt inlägg )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0