"Första" dagen på praoen!

Kom hem för ett tag sen från sjukhuset. Jag säger bara omg, trodde aldrig det skulle vara sådär. Det första som händer när jag ska se på när dom tar blodprov är att jag nästan svimmar. Har aldrig haft sån dära känsla förut, så var tvungen att sätta mig ner och fick dricka vatten. Men sedan blev det bra och jag var uppe på benen igen. Sedan var det bara att fortsätta se på hela dagen och städa ett rum fick jag göra också. Asså vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen, den var helt okej men det jag inte fattar är HUR KAN DOM HA SÅ MYCKET PERSONAL! Det kryllade ju av dom haha. Men alla var jätte trevliga så nu längtar jag tills imorgon.
Förutom allt detdära så sov jag över idag också, skulle ta bussen halv sju och vaknar 10 i halv. Kan ni fatta vilken panik jag hade eller herregud, ni skulle sett mig haha! Men ska plugga nu när jag äntligen har tid, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0