I will learn to love again

tjaa,  hur mår alla ? själv mår jag skit bra, eller för några dagar mådde jag skit men nu har jag snackat med en som förstår mig och det känns så skönt. Han är bara för underbar så det ända jag kan göra är att tacka, ♥
Ja, vad har alla gjort på lovet då? själv har jag haft främmande av en annan underbar person som jag nu saknar så jag dööör.. Vi har mest tittat på film & bara pratat om en massa saker.
Jag kan säga att jag är så glad just nu och det verkar bli bra igen och jag har redan glömt idioten så det känns skit skönt. För han ( nu snackar vi om en annan, han som jag nämnde i början av inlägget ) är så snäll och förstår mig och nu har han kommit in och nu är det bara han & jag. Hahaha, det låter som om jag är värsta förälskad. ♥
Sen har jag kommit fram till att det kanske blir två utlandsresor och det är jag också så glad över.. Så nu har jag lärt mig att man inte ska klaga förns man verkligen inte vet hur det blir,
Men nu vet ni hur jag har det och det kan inte bli bättre tror jag nog, eller jo det kan det men det är bra nu men det kan bli mycket bättre bara. Nu ska jag fortsätta med min novell som nog kommer ta ett tag, hare bra alla.

Är lite sugen på antingen den hära jeans jackan eller så köper jag bara en ny skinjacka.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0