blablablablablablablabla...

hej, jag har varit sjuk hela veckan så därför har jag inte bloggat. Jag är fortfarande lite kraslig i halsen men mycket bättre. Hade ju både feber, ont i halsen, huvudet och snorig & det kunde ju inte bli bättre när syrran fick magsjuka. Fast sån tur va låg jag i mitt rum hela veckan så fick det aldrig
Idag blire bara att fixa klart kärleksnovellen som skulle vara inne igår och sen ska jag läsa och skriva om den. Senare blir det att titta på Let´s Dance för har inget annat för mig. Men jag har missat typ alla gånger förutom dom två första så får se vílka som är kvar och så.
Imorgon blire att baka till min födelsedagmåndag och så.
På söndag åker jag upp till Farmor i Leksand för att fira min födelsedag.
Så det blir att fira min födelsedag först söndag, måndag och tisdag sen blir det tjejkväll den 18:de och sen den 26:de blir det att åka till Farfar och fira. Så det blir ganska mycket firande, men man fyller ju ändå 15 år ..
Men nu ska jag läsa lite, hejdå!



underbar serie, han till vänster är bara för roligt. Do you remember K ?


Kommentarer
Postat av: K

always ;)

2011-03-12 @ 15:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0