A woman let me put my penis inside of her

bra Emelie bra, alla borde klappa händer för mig nu. Jag blogggar, kan ni förstå! Nej men jag hade rätt att desto mer man skriver & så kommer det fler. Fast det kanske alla fattar  Idag ska jag och kimberly inte göra så jätte mycket, eller det kanske blir disco fast först möte om påskbollen som jag tycker alla ska komma och titta eller spela då.

Men nej, just nu vill jag bara åka till ett ställe här i Sverige ( kan inte säga ) det skulle vara så underbart men bara om jag kunde..


hejdå!

Tror du att du är någonting att ha
Du är inte nån som gör mig glad
Men om du lovar mig att skärpa dig
Kanske vi kan bli ett par en dag
Det finns inte nån som du
Inte nån som du
Men är du den som jag vill ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0