Teenage superstar,

tjenare alla söta, har fortfarande inget intressant med att komma med men aa ni får nöja er med att jag sitter här och skriver av mig. Idag vakna jag runt tre, absolut inte okej så ska sluta med det nu.. Träffade A senare så har varit med henne hela kvällen, mysigt!
Imorgon blir det att träffa Ar och sen sommarkväll, sista sommarkväll för det här året. Men aa har man varit bortat och missat så får man skylla sig själv.
Jag lovar att jag nån dag ska visa allt jag köpt från Gbg och Sthlm och sen lite andra bilder men det får bli när jag helt enkelt orkar! Ska se på en film nu och sen ska jag faktiskt sova så jag kommer upp imorgon.
Vet nu får ni en tråkig och gammal bild men ett inlägg är så mycket bättre när man har en bild annars så ser det så tråkigt ut, har börjar märka det nu. Tjadåååå..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0