MOMENTS AGO, I COULDN´T SEE THE SKY..








Här är vi alla som var med! Saknar dom som fan!♥

Konfirmationen!

tjena tjena!
Tänkte bara skriva ner lite då det hänt ganska mycket nu när nästan halv sommarlovet gått.. det är en massa saker jag inte kan gå in på så tänker inte säga så mycket, men det är nog ingen som kommer bli besviken då det nästa är ingen som läser ..
Kan berätta en massa saker att när vi va på undersvik tex fick jag en MASSA nya kompisar och saknar dom alla som fan! Hade så sjukt kul, vill verkligen tillbaka men tur att vi ska dit nästa år igen eftersom vi alla ville bli faddrar så aa så sjukt kul :)
Vad jag gör just nu ? just nu packar jag faktiskt, jag och jennie ska till Göteborg (gbg) är där till på måndag sen åker vi hem packar om och sen å tisdag kväll eller onsdag morgon åker vill till stockholm (sthlm) och är där ett par dagar :) kan ni fatta hur taggad jag är! Sen den 22 börjar skolan igen och sen den sista augusti åker jag till spanien i 2 veckor .. Kan ni fatta vilket bra sommarlov jag har/haft .. Även om det har hänt dåliga saker oxå, men skit samma nu ska jag sluta babbla Hejdå så hörs vi snart igen! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0