If I see you next to never, how can we say forever?

           

                   
Nu har jag varit ute med reklamen så nu är det klart, eller aa jag kom hem för en timme typ men så sjukt skönt nu väntar bara rummet på att bli städat och garderoben fixat. Det känns så konstigt nu, nu blogar jag liksom hela tiden är det inte bra? Fast det skulle ju vara roligare om fler läste men what ever liskom. Kul att skriva endå och sen sitter man själv och läser det haha mobbat eller hur? Nu känner jag att jag behöver skynda mig lite, imorgon är det prick tre veckor kvar till skolan börjar och en månad till spanien så måste göra allt det som ska göras och sen aa bara vila ut till skolan. men nu vänta rummet hejdå ha en bra dag och sola på.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0