I like to sleep all day and party all night.

hej vet inte riktigt vad jag ska skriva, för när jag skriver flöder fingrarna bara så det kommer liksom av sig själv men nu är det helt slut. Försökte vakna tidigt idag så det blev runt 13.00 men det var ju helt okej, men dumma mig som glömde helt bort tysta minuten för Norge kl 12. Så nu känner jag mig så dum, så jag ska ha en egen tyst minut och tända mycket ljus och sånt men ska nog ha det i kväll.
Skulle ju till valbo i dag men orkade inte för har ont i huvudet och vill bara vara hemma i min underbara säng. Så bad mamma köpa galgar(?), galjar(?) inte vet jag hur det stavas.. Jag ska fixa min garderob för just nu ligger allt på varandra så man hittar ju inget och det har ju tillkommit ganska mycket dom senaste dagarna då jag shoppat.
Men nu ska jag hitta på något som typ titta på film, för det är typ det bästa man kan göra när man ligger i min säng ;)


Från Je tjejkväll för ett tag sen, vi spelade in en film från Gunther... Hahah älskar er tjejer!


Kommentarer
Postat av: a

så jävla bra vi är :D

2011-07-27 @ 15:10:23
URL: http://fiaamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0