det gick ju bra...

hade lovat mig själv att gå upp 12 idag men nej det gick ju inte vakna 16 istället. Lyckat!
Nu har man beställt biljetter till sthlm så åker i morgon vid 12, riktigt härligt att komma bort lite till eller vad tycker ni?! Saknar Gbg mycket det gör jag, så sjukt snygga killar det finns där alltså. Även fast att det var Gothia cup så fanns det mycket snygga killar som inte var med på det.. Guuuuud jag dööööör :D
Nu vill jag bara att tiden ska gå ( vet låter dumt ) men den 13-14 augusti ska jag till skärgården så då blir det sthlm igen och sen den sista veckan på sommarlovet ska jag till sthlm igen för då ska jag träffa kimberly! Kan ni fatta sköööönt. Sen går jag bara en vecka i skolan sen åker jag till Spanien i två veckor .... Jippi !
Så nu fick ni det jag ska göra resten av sommarlovet som jag vet, men jag vet att det kommer mer..



Kan inte fatta att jag våga .. är i alla fall det lyckligast i världen för att jag våga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0