Varit på stan med Amanda.

hej, vad har ni gjort idag då? Jag har i alla fall varit på stan med Amanda och haft det jätte bra om jag får säga det själv. Men kanske gjorde mig av med ganska mycket pengar. Eller först hitta jag absolut inget alls men sen hitta jag lite och sen lite mer  haha, fick i alla fall hem två linnen och ett par byxor! Är väldigt nöjd med allt, speciellt byxorna har ett par likadana förutom att det är en annan färg. Men det kommer nog bilder på kläderna senare, orkar inte ladda upp bilderna just nu...
Nej imorgon blir det att åka på middag hos mammas bror och hans familj, det blir nog trevlig.

Vet inte riktigt vad jag ska snacka om så skriver bara om vad jag har gjort, men ha det så bra!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0