PHAT GIRLZ OCH 2011 :)



Herregud
vilken nyårsafton säger jag bara!
Det börjar med att jag är sjuk, fast jag har varit det ett tag men det går aldrig över. Sen kom Lina & hennes familj och v åt jätte god mat och hade det jätte mysigt! Sen skulle jag och Lina ha julklappsbyta så jag fick en parfym samt & Sanning & konsekvens kortlek osm vi sen hade jätte roligt med!
Tänkte skriva en från sanning & en från konsekvensen så att ni fattar hur kul vi hade

Men efter middagen blev det lite bråk & så, ska inte gå in på detaljer, men jag fick i alla fall chokladpudding & vispgrädde i håret så jag har luktart spya resten av dagen/natten ... Sen har vi alla nästan bara suttit och skrattat åt J & Linas pappa i ungefär två timmar innan J blev trött och gick och la sig! Aaa ni kan ju fatta vad dom hade gjort, DRUCKIT! Sen vid tolvslaget gick vi ut & smälde några raketer, sen gick Lina och jag ut en stund
Aaa det var den nyårsafton, hoppas bara nösta blir lite mer lyckad! Och sen hoppas jag att 2011 går lika fort som 2010 gick, han knappat med för det gick så fort! Och sen hoppa jag verkligen att 2011 ska vara, roligare, bättre, kärlekfullare & att man får nya kompisar samt bättre betyg!

På nyårs morgonen vid ungefär 12 tiden var det en alldelses underbar & rolig film på tv 4+, den hete PHAT GIRLZ den var så himla rolig & väldigt lärorik, men lärde sig något av den! Så nu bler det att aldrig säga att man är tjock nå mer om sig själv.. Och jag rekomenderar filmen oxå för den var riktigt skön!

Sanning ♥
(jag kunde inte bestämma en så det blev några fler, men ni ska veta hur mkt vi skratta!)

♥ Vem skulle du helst ha sex med i det här rummet ?
♥ Har du någonsin använt en sexleksak, Vad ?
♥ Har du hånglat med någon av samma kön, Vem ?
♥ Hur många har du haft sex med?
♥ Om du fick välja en sexuell akt som du var bäst på i världen på, vad skulle det vara & varför ?
Okej, det var ganska normala frågor men konsekvensen det man ska göra är mycket hemskare men roligare

Konsekvens ♥

♥ Låt deltagarna skicka ett sms ill valfri person i din adressbok!
♥ Dansa som en apa och låt som en ambulans!
♥ Luftjucka i minst 3 olika sexställningar!
♥ Snurra flaskan. Hångla i 30 sekunder med personen den pekar på!
♥ Ta av dig till underläder och smörj in din kropp med hudlotion så sexigt du kan!
♥ Låt gruppen välja en person, lägg dig över dennes knä i underkläder och låt honom/henne smiska dig hårt 5 gånger!
♥ Välj en person du tycker om, jucka mot dennes ben som en hund och låtsas få orgasm!

HAHAHA, kan ni fatta hur mycket vi garva eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0