Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.



hej alla söta!

Idag var det första skoldagen på ett tag kan man säga, kan inte säga att jag är glad att skolan börjat men har saknat alla jätte mycket och det var kul att se alla igen. Dagen började bra i skolan om att vi fick nån information om att vi ska medverka i någon teater (vi ska hjälpa till alltså) för det handlar om några tonåringar så då ska vi säga om dom göra "rätt" för att vara en sån bra tonåring som möjligt.. Tycker det ska bli ganska så kul och längtar.. Sen fick vi springa genom hela skolan för att vi skulle ha teknik och vi visste inte vart vi skulle vara, men då fick vi reda på att vi hade håltimme men sedan blev det inte så.. Sen hade vi dendära efterlängtande engelskan (överdrev lite) men det var väll okej kan man väll säga...
Senare hade vi matte & idrott.

Visste inte riktigt vad ju skulle skriva så skrev bara lite om dagen, men måste bara säga att jag är sjukt avisalla som ska åka utomlands i sommar.. Jag hoppas på att jag får komma iväg nånstans men just nu ser det ganska mörkt ut...
aa, så såg dagen ut för mig. Nu blir det att äta mat sedan plugga lite no..

Jag bjuder på en till gammal låt, men älskar hans röst... Får rysningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0