fuck vad ont det gör

hej vill ni veta hur ont jag har överallt eller? jag har suttit vid datan i fan snart sex timmar känns det som och snart är det nog det! jag har ont i ryggen, huve, ögonen och fan fingrarna ... det är inte normalt detta ..
nej, imorgon blir det stan med Amanda som inte är NORMAL!, hoppas hon ser detta för i hennes blogg skrev hon nämligen att jag inte va normal och blablabla. Jag vet att jag är normal så ingen behöver säga nått annat

Nu har mamma och jag skickat efter några saker till mig oxå, det blev tre bikinisar + trosor till dom, och sen ett linne. Det blev dom bikinisar i andra inlägget och en till. Älskar dig mamma

I´M SO HAPPY just nu & mer shopping blir det imorgon, ( om jag hittar något )

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0