Earth Angel

hej, såhär ligger det till jag har inte orkat eller har haft tid att blogga sen två dagar tillbaka. But now i´m back!
hur mår ni då? jag mår sådär, känns verkligen att det är skola imorgon och är inte så jätte sugen bara att starta upp allt igen och att träffa alla det är det jag har längtat efter så länge och imorgon startar det på riktigt igen...
Jag hoppar detta läsår blir ganska så mycket bättre, fast att jag är ganska så nöjd med mina betyg men det är klart att man vill höja dom! Detta läsår kommer det bli mycket nytt, eller ja som vi inte hade förra. Vi ska börja med sexuallkunskap, och jag vet att det är många som lääääängtar! och dom är inte direkt ensamma om det... + att vi ska va det nu heter, skära i gris hjärta eller va det är. Så jag längtar skit mycket till no lekionerna... Men sen ska vi ha teknik och det är ju mindre kul, förr hade vi ju hemkunskap!
Nej, nu ska jag fortsätta städa så att jag kanske hinner vara med m.

hejdå så länge!

slänger in en låt som är ganska så gammal men lyssna på texten, tror jag döör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0