I just had sex ;)

Helloooo, mina älskade!

Tror det va ett tag sen jag skrev sen va? haha, men jag har verkligen inte haft nån ( vad det nu heter, har det på tungan men har glömt bort ) juste nu kom jag på, lust! Gud var mycket jag kan krongla till det ibland alltså.

Nej jag har varit sjuk sen fredags - onsdag men är fortfarande lite hes & så -.-
Förra fredan vare "sean banan disco" och det var väll okej, är bara väldigt besviken på att han baa sjöng två låtar och man betala 160 :- för att se hnm!

Men idag blire "disco" igen och jag hoppas hoppas att det är roligare & det blir mera folk.

Fixar tillbaka till den gamla headern gör jag nu oxå, för jag trivdes inte med den andra..

hejdå sweet

"skulle lägga in "i just had sex" men det funka inte!"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0