Angels on the moon.


Hej sweet,
jag vet att jag fick en kommentar om att jag ska blogga mer och så. Men jag har verkligen inte haft lust, och då menar jag det verkligen och det är ändå ingen som läser den. Så tycker det inte är nån idé att blogga. Fast om man bloggar med kanske man får fler läsare?
Men sen har jag annat att göra också, men just nu är jag i alla fall hos Kimberly. Har saknat henne sååå!

Nästa vecka har vi prao, sen fotbolls cupen och veckan efter lov and i love it!


hej då
alla, lovar att bli duktigare på att blogga även om jag inte kommer att lyckas!

och är det någon som vet hur man lägger in låtar på bloggen, det funkar ju inte nu längre !

dagens låt: Angels on the moon - Thriving Ivory


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0