Godnatt.

Nu är sagan om ringen slut och dax för mig att sova, ska upp kl sju imorgon bitti, titta på julkalendern och sedan vid halv tio åker man till valbo och fixar julklappar. Känner att jag är väldigt sen i år men, men. Sen på kvällen blir det att se sagan om ringen igen fast tvåan för då går den igen hihi. Och jag kan inte fatta att det är julafton imorgon ( om man tänker så eftersom klockan är över tolv haha ) men har verkligen ingen julkänsla över huvudtaget så hoppas den kommer imorgon när det blir uppesittar kväll .. Fan då! då kan jag ju inte se sagan om ringen, aja får se hur jag gör. Eftersom uppesittarkvällen är ju en tradition för oss. Nu ska jag inte sitta här och babbla på utan godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0