You be dancing tonight.

usch jag är så trött, fryser och har ont i hela kroppen + så tror jag att jag börjar bli sjuk, har så ont i halsen. Så mamma ska köpa halstabletter idag! Får inte bli sjuk nu när vi snart ska åka.. Idag blir det då skola sen sticker jag till stan med maya, för ska inhandla lite saker till resan. Dom sista grejerna liksom, sen är jag klar! Eller måste få tag på min pappa, så ska ringa honom idag också haha så intressant vet. Men ska äta frukost nu, hejdå hoppas alla får en bra dag! 
- 6 dagar kvar!

                   
                   - bild från weheartit.com 

Kommentarer
Postat av: T

Hej, jag ville bara berätta att jag smygläst din blogg i smyg under sommarn. Fett busigt. Nej, men kikat in lite då och då.

Moahahahaha. Nej men... ah.

2011-08-25 @ 17:47:11
URL: http://materiellating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0