Hope you're not lonely without me..

kan ni fatta att jag har sovit i ett tält inatt! Trodde jag skulle när vi fyra låg där inne, alldeles mörkt och man hörde vinden blåsa och man trodde hela tiden att det var nån utanför.  För vi skrämde ju upp varandra hela tiden men det var sjukt kul.
- Hela dagen kanske börja med att jag fick cykla hem till A och hjälpa henne med tältet, sen till ica och mötte J. Sen hem till J lämna tälten och cykla hem igen för att hämta mina saker, sen tillbaka till J och åt där. Sen gick vi och mötte Jo. Vi började då fixa tälten inne för vi hade redan ställt upp det innan Jo kom. Så vi bestämde vart alla skulle sova och sånt skit. Sen gick det ett tag och vi blev sugen på att grilla så vi gick till vägen så vi inte skulle bränna upp hela gräsmattan. Då kom M, L och Man så dom var där en stund,. Sen "släckte" vi grillen och slängde den i sopphuset och gick in i tältet, låg där snacka ett tag sen är det nån som ropar typ " jävla snorungar, ni fattar väll att man inte kan slänga en grill i ett sopphus hela jävla sopphuset brinner." Alla fyra titta på varandra och sprang ut i mörkret. Fast aa vi kunde ju inte hålla oss till skratt för det var bara rök som kom och grillen glödde lite. ( Jag lovar vi hade verkligen tittat så den var helt slocknad och den var alldelses kall men endå så tog den eld igen ) Men aa skit samma sen gick vi in i tältet igen och prata, lyssna på musik och en massa sånt. Vi somna runt 5-6 allehopa men jag vakna igen vid 8 av att det var sjukt varmt, asså jag lovar jag trodde jag skulle  men nu är jag i alla fall sjukt trött så blir att sova tidigt ikväll. Mysigt var det i alla fall men bilder kommer nog senare.
Detta inlägg var nåog inte så roligt men jag lovade att skriva ungefär var vi gjorde så varsegod, nu ska jag och mamma åka och handla mat till mig i helgen då jag är forever alone hemma yeah!


Kommentarer
Postat av: Kusin Hanna

Ett tips är ju att låta grillen stå ett par timmar ;) busungar !:)

2011-08-05 @ 05:55:53
Postat av: a

Alltså.. jag tror inte det där är något jag vill göra om..

2011-08-05 @ 21:23:04
URL: http://fiaamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0