Even when the darkness awaits you,

I´ll be there to be your light! Hej, vet inte riktigt vart jag ska börja för jag orkar verkligen inte berätta hela min helg. Men kan säga att jag haft det bra, har varit hos mormor & morfar samt hos pappa m. familj. Har även haft min kusin sovande här inatt och det var mysigt. Kände att jag behövde umgås lite med min familj och så!
Har tittat klart på alla tre sagan om ringen filmerna nu och dom är så sjukt bra, kan se dom om & om igen.. Känner att jag behöver läsa idag, har inte läst på hela helgen och det är en katastrof! så ska nog göra det, hejdå! 
                                
                   
                   
                   
                    
                   - den bästa i hela filmen, and only my man haha!
                    
                   
                    - En av dom bästa filmerna som gjorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0