Du får mig att falla som ett moget plommon.


Jag känner att jag börjar få jätte ont i huvudet, gick upp vid två idag och sen gick jag direkt ut och sola och satt där i ungefär en timme. Inte så konstigt att jag har ont då! Ni kanske undrar va det jag läser? För har ju sagt några gånger nu att jag ska läsa, och jag läser Inte han av Sheila O´Flanagan. Den är faktiskt riktigt bra, har läsa en annan av henne innan också och det var Den jag ville ha. Så nu nån dag ska jag ta och gå till biblioteket och låna dom andra, Syskonkärlek, Luftslott och Den perfekta mannen och kanske nån på engelska. Så nu får jag bara läsa klart Inte han så jag kan börja med dom andra jippi!
 
 
- aa, tyvärr hitta jag ingen bild på Inte han! alla bilder var så dåliga. Men ni måste ju hålla med om att framsidan på alla böckerna ser helt fantastiska ut. åå nu vill jag bara läsa och läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0