Don´t hate me cause I´m beautiful.

Godmorgon vakna för en stund sen och nu har jag bestämt att den här morgonen var den sista som jag går upp runt 1. Dom andra dagarna ska jag gå upp runt 10-11. Tror ni jag lyckas? Och lägga mig tidigt ska jag också göra! Igår gjorde jag inte så mycket träffa Amanda på kvällen men vi gjorde inte så mycket var bara kul att träffa henne, för det kände som evigheter sen vi träffades haha. Snart ska jag fixa mig sen ska jag hämta Wilmaskolan och sen vidare till min kusin. Vi ska planera lite om Spanien resan och det ska bli kul. Men nu ska jag dunka musik och fixa mig bye!
     
     
     
     
     
     
      - Lite bilder från Sthlm med Jennie, Sista bilden är våran bil som vi åkte till och från Grönan med ( Eller aa det ar önske tänkande haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0