20 dagars.

Kör en 20 dagars, har förkortat den lite igentligen är den 30 men aa what ever. Börjar lite senare med min presentation för nu ska jag till ica och handla lite. bye!

• Dag 1 - Presentation av mig själv.
• Dag 2 - Det här åt jag i dag.

• Dag 3 - Min kärlek
• Dag 4 – Mina bästa vänner.  
• Dag 5 – En perfekt helg för mig. 
• Dag 6 – Det här hade jag på mig idag.
• Dag 7 – I min handväska.
• Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i.
• Dag 9 – Mina drömmar.
• Dag 10 – Fula ovanor.
• Dag 11 – Min favoritresa.
• Dag 12 – Något jag saknar.
• Dag 13 – Tre favorit outfits ur min garderob.
• Dag 14 – Det här upprör mig.
• Dag 15 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
• Dag 16 – Det här får mig att gråta.
• Dag 17 – Hårprodukter & smink jag använder.
• Dag 18 – Mina rädslor.
• Dag 19 – Min favoritplats.  
• Dag 20 – Mina favoritskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0