Give me everything

hej, ja jag försöker skriva så mycket som möjligt här och ni ser ju hur det går.. haha, ja inte så värst bra kanske. Det blir bara lite skit saker jag skriver men aja, det blir bättre jag lovar! Just nu sitter jag och lyssna på musik och ska fixa mig lite för sen drar jag till treffen på möte (igen) men ja, påskbollen är ju liksom imorgon så vi ska fixa det sista idag. Ska jag vara ärlig så är jag inte så jätte taggad på det men det kanske kommer?

Juste, är det någon som har tänk på vad dom ska ha på skolavslutning? För jag har absolut ingen aning.. och jag börjar få lite panik för jag vill inte ha klänning så ja..

 

 

Vilken färg ska jag ta på dom ? vet inte riktigt själv. så hjälp miiiig!

Kommentarer
Postat av: Ciwi

Det vita och det rosa :3

2011-05-14 @ 11:40:52
URL: http://siwah.bloggplatsen.se
Postat av: Arnemariann

Thanks for the info!

2011-08-25 @ 15:46:08
URL: http://arnemariann.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0