Tjuvar gillar vi inte!


Ja heeeeeeej, har inte skrivit på ett tag nu men nu kommer det kanske bli lite mer eftersom vi fått tillbaka datan nu :)

Inatt har varit en hemsk natt det har nämligen varit tjuvar hos oss. Men vi ska inte gå in på detaljer men eftersom att det redan står i tidningen så kan jag ju visa er och kanske berätta lite ? 

tjuvarna kilade igen dörren-

Gävle Tjuvarna slog kilar under ett antal lägenhetsdörrar på Hallonvägen i Sätra och försökte sedan baxa därifrån en motorcykel med hjälp av två pirror.

Relaterat

En granne till motorcykelns ägare hörde vid 04.30-tiden på torsdagsmorgonen ljud ute från gatan. När han tittade ut fick han se två personer som rullade bort en motorcykel som de lastat på två stycken säckkärror, så kallade pirror.

När de förstod att någon sett dem sprang de därifrån. Men det visade sig också att hade vidtagit åtgärder för att skydda sig om de upptäcktes. Kilar hade slagits in under ett antal ytterdörrar för att göra det svårare för de boende att ta sig ut.

Det är okänt varifrån pirrorna kommer. De är nu beslagtagna av polisen.


Ja som ni säkert förstod var det ju hos mig då! det var riktigt hemskt, men nu ska vi inte prata dåliga saker utan bra saker och jag har faktiskt en och det är att kimberly ska komma till mig i dag :):):)
Hejdå

Kommentarer
Postat av: amanda

de vore väl lite onödigt att dö va ? :3 <3

2010-09-05 @ 21:42:23
URL: http://fiaamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0