Saknar minnerna med er alla!


- Denna låt har jag minnen med F! Så jävla kul , vi satt hemma hos min pappa och klockan va typ fyra på morgonen och F satt på denna låt & båda satt där och grinna! HAHAHA , fråga inte varför! Sen satt vi & prata om saker som hänt oss & folk som dött. kanske inte så roligt , men det låter fett roligt nu när jag skriver det! bra minne där (y)


- HAHAHA , jadu denna låt har jag hur mkt minnen som helst med! & med många olika personer också. Jag träffa K första gången på min farmors 50 års fest och då spelade dom denna låt & vi typ dansa. Men vi va fett små! Sen har jag även med F igen. Det va inte så länge sen när vi va få disco & hon dansa med en & denna låt kom! HAHAHA , sjukt bra minnen (y)


- Jadu , nu har vi kommit längre in i min och K´s vänskap! Nu har jag varit hos henne i sthlm & jag har träffat nya kompisar där och vi har sjungit singstar och kollat på massa olika filmer från komedi till skräck! Men det bästa är endå singstar när hon har skivan då denna låt är med. Vi försöker tsm få upp till 10000 men det högsta vi typ fått är väll 9500 eller nå. Men nån gång ska vi lyckas. roligt/roliga minnen (y)


- Ännu mer K & ännu mer singstar! Även denna följer oss med vägen in i singstar. När vi ser musikvideon får vi oss att tänka i början att det är både jag & kimberly som plingar på och vissa personen (nämner inga namn) inte öppnar åt oss och vi blir arga! HAHAHA , älskar låten (y)


- Ja ni , igenligen vill jag inte snacka om detta minne med K igen för det är bara för pinsamt! Det va så att vi va hos min farmor i Leksand och som visa kanske redan vet så är det jäkligt tråkigt där om man inte har något att göra så vi tog datan mitt inatten typ & kimberly satt på andra låtar också men kommer inte i håg vilka. Så jag börjar dansa & hon filmar mej!  SKÄMIT ELLER VAD ? (y)


- Som alla vet så är denna låt inte en barnlåt! Men det struntar jag & A  för vi går typ och sjunger den sjukt högt men den är as bra! Vet inte vad jag ska skriva!;) gilla (y)


- Kan inte säga nått annat att denna är min & A´s låt! Vi verkligen älskar och sjunger den jämt i skolan! Älska (y)

BÖG MAMMA KINES!
- som ni ser ingen video men det är bara för att det inte går att ta låten , men denna låten har jag minnen med M & A asså den är sjukt jälva bra! Alla vi älskar den bara , och jag älskar er! (y)

Nu pallar jag inge mer ,

Njut!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Varje låt är kopplat till sitt unika minne. Varje låt ger olika minnen från person till person. Jag är så glad att jag kan minnas - både de bra och mindre bekväma stunderna.



Kram

2010-05-24 @ 20:24:44
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0