låånga dagar blir till dåliga slut-.-

Shoooooo , nu var det ett tag sen jag skrev! eller ja , fyra dagar men jag har inte orkat/velat/kunnat skriva helt enkelt.
Idag vare skola, ite den bästa skoldagen och jag känner på mej att imorgon kommer det bli den värstavärsta skoldagen ever!
Vela bara säga att ni är ju helt sjuka i huve , palla driva om kärlek ? Asså ni kan inte ha haft många tjejer och så ni är ju helt sjuka. Ni tror liksom att jag blir glad för att ni säger sånt men sen när sanningen kommer då blir ni tysta och vet inte vad ni ska säga :o
ni är bara ett par fega jävlar som inte vet vad kärlek innebär och ijnte vet vad det är.
Kärlek för mej är när oftast en tjej och en kille verkligen älskar varandra.
Men ni , ni värkar fan inte ha nå känslor alls!
det sägs att alla har känslor , men det är fan inte sant . det 'är fan bara ni som inte har nå jävla känslor.
men nu pallar jag inte skriva om dom svinen nå mer .
älskar mina vänner och det räcker:)
herrååååå


Kommentarer
Postat av: han

förlåt...<3

2010-05-05 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0