Kaffe gillar jag inte!

Tjaaaaa , det var ganska länge sen JAG blogga.
Det va typ i fredags?
Som ni såg bloggade Lisa lite igår , trevligt trevligt.
Men igga bilderna på mej för hade inge smink och så fuckt up ;d
Idag vare skola och det var väll sådär , sen drog jag och fanny hem te mej o jag käka.
Sen drog vi hem te henne och hämta lite pengar , drog ner te stan . Men det var tråkigt där.
Så vi stack te donken och träffa på en kompis där så fanny köpte pommes & hamburgare & jag köpte en kaffe.
Men det blev inte så lyckat för den va inge go så var typ tvungen att hälla i typ 3 liter socker. Sen satt vi där och skratta lite.
Sen skulle jag "skvätta" lite kaffe på fanny & då blev hon skit arg så hon hälde hela kaffet på mig men det fanns lite kvar och allt socker på botten så då slängde jag det på henne
Dom som jobbade där blev inte så sura så vi stack , men nu luktar jag inte gott och har kaffe över hela mej.
Det kan jag lova! Sen fick vi skjuss hem av hennes mamma men nu är det ingen hemma hos mig så jag passar på att skriva ett inlägg innan jag lär då dusch bort allt!
Hare bra , så hörs vi kanske i morrn .
Jag kan säga att det va en sjukt rolig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0